Frequently asked 'hele begrijpelijke' questions

Een Magische Fotospiegel huren is gewoon té gek! Maar na alle informatie die we je gegeven hebben kan het best zijn dat je nog wat vragen hebt voor ons. Hieronder beantwoorden we alvast wat vragen die we zoal tegenkomen.

Wanneer moet ik betalen

Na je reservering krijg je een aanbetalingsfactuur van € 100, het restant betaal je uiterlijk 2 weken voor je evenement.

Zijn jullie bereikbaar tijdens een event?

Uiteraard! We zijn voor vragen vanaf een event altijd 24/7 bereikbaar, zowel per telefoon als via WhatsApp. In onze photobooths tref je een sticker aan met onze contactgegevens zodat je in noodgevallen ons weet te bereiken.

Het is donker binnen, zijn de foto's dan wel goed

Jazeker! Al onze photobooths en fotospiegels zijn uitgerust met uitstekende verlichting.

Wanneer komen jullie voor op/afbouw?

We arriveren 1-8 uur voor aanvang van de draaitijd en afbouwen doen we in overleg de dag na event.

Kunnen we ook zelf ophalen? En wanneer kan dat dan?

Kies je voor de GIF booth of de fotozuil, dan kun je deze bij ons afhalen, dat bespaart je direct € 100 transportkosten!

Hoe werkt het verder als ik wil boeken?

Vul je offerte aanvraag op de site in, vervolgens wijst de rest zich vanzelf.

Hoeveel ruimte hebben jullie nodig?

Een ruimte van ongeveer 1,5 m breed x 3 m diep is voldoende.